Φέτος τα Χριστούγεννα, στις συσκευασίες των χριστουγεννιάτικων δώρων ασκούνται δυνάμεις G < μεγαλύτερες από αυτές που αντιμετωπίζει ο Lewis Hamilton [1].
Στα πακέτα ηλεκτρονικού εμπορίου καταγράφονται δυνάμεις G, μεγαλύτερες από την εκτόξευση ενός πυραύλου [2].
Οι δυνάμεις που ασκούνται σε ένα μέσο δέμα ανέρχονται στα 50G.
Ο αντίκτυπος των δυνάμεων Gθα μπορούσε να δημιουργήσει σύνολο επιστροφών ύψους 18,1 δισ. ευρώ σε όλη την Ευρώπη.
Στα χριστουγεννιάτικα δώρα που φτάνουν στην πόρτα μας αυτήν τη σεζόν είναι πιθανό να ασκούνται δυνάμεις G με ρυθμούς μεγαλύτερους ακόμα και από αυτούς που δέχεται ένας οδηγός της Φόρμουλα 1, σύμφωνα με την εταιρεία παροχής βιώσιμης συσκευασίας DS Smith, η οποία διαπίστωσε πως στα πακέτα που παραγγέλνονται μέσω διαδικτύου, έχουν καταγραφεί δυνάμεις G που θυμίζουν αγώνες αυτοκινήτων και εκτοξεύσεις πυραύλων. Με βάση το παραπάνω, η DS Smith υπολόγισε πως οι ακραίες δυνάμεις G θα μπορούσαν να οδηγήσουν σε εντυπωσιακό ύψος επιστροφών της τάξεων των 18,1 δισεκατομμυρίων ευρώ αυτά τα Χριστούγεννα!
Για να γίνουν κατανοητές οι αντίξοες συνθήκες, που πρέπει να ανταποκριθούν τα πακέτα για να φτάσουν στους καταναλωτές σε άριστη κατάσταση, η DS Smith πειραματίζεται με «επιταχυνσιόμετρα», τα οποία παρακολουθούν την ταχύτητα ενός πακέτου κατά τη διάρκεια της διαδρομής του και παρέχουν δεδομένα που μπορούν στη συνέχεια να εξηγήσουν τη φθορά που υφίσταται.
Η έρευνα της DS Smith έδειξε ότι ένα τυπικό ηλεκτρονικό δέμα υφίσταται δυνάμεις G που φτάνουν το αστρονομικό νούμερο των 50G. Αυτό είναι περισσότερο από πέντε φορές το επίπεδο των δυνάμεων G που θα προκαλούσαν σε έναν έμπειρο αστροναύτη απώλεια συνείδησης (στα 9G[3] )
και 10 φορές περισσότερες δυνάμεις G από αυτές που συνήθως ασκούνται σε ένα τρενάκι του Λούνα πάρκ (στα 5G[4] )
Σύμφωνα με την έρευνα, σχεδόν οι μισοί (45%) Ευρωπαίοι διαδικτυακοί καταναλωτές ανέφεραν ότι παρέλαβαν κατεστραμμένο πακέτο κατά τον τελευταίο χρόνο, με αποτέλεσμα οι παραδόσεις με ζημιά να είναι 377 εκατομμύρια.
Όσοι παρέλαβαν ένα κατεστραμμένο δέμα, δήλωσαν ότι κατά μέσο όρο κόστιζε 47,94 ευρώ, οπότε συνολικά σε ετήσια βάση, το κόστος των αποστολών με πρόβλημα είναι 18,1 δισεκατομμύρια ευρώ.
Οι καταναλωτές πλέον αντιδρούν αν λάβουν ένα κατεστραμμένο δέμα και έχουν λιγότερη ανοχή. Αυτό, διότι η αύξηση του κόστους ζωής ωθεί όλο και περισσότερους ανθρώπους να επιστρέφουν αντικείμενα μικρής αξίας. Οι Ευρωπαίοι ανέφεραν ότι η μέση αξία που πρέπει να έχει ένα κατεστραμμένο αντικείμενο για να το επιστρέψουν μειώθηκε από 26 ευρώ πέρυσι σε 21,50 ευρώ φέτος, γεγονός που υποδηλώνει ότι θα υπάρξει αύξηση του αριθμού των επιστροφών.
Καθώς γενικεύεται το πρόβλημα για τις επιχειρήσεις, ενώ όλο και περισσότερες εταιρείες εξετάζουν το ενδεχόμενο να χρεώνουν τις επιστροφές, το 43% των Ευρωπαίων καταναλωτών δηλώνει ότι αξιώνουν δωρεάν παράδοση και επιστροφές.
Ο Gavin Mounce, Ecommerce Design Manager της DS Smith, δηλώνει: «Αν και σαφώς είναι μέρος της καθημερινής ζωής, το ηλεκτρονικό εμπόριο, είναι ακόμη μια σχετικά νέα μορφή αγορών και έχουμε διαπιστώσει μέσω της έρευνάς μας ότι οι συνθήκες, στις οποίες εκτίθενται οι συσκευασίες είναι μεταβαλλόμενες. Τα πακέτα πρέπει να είναι έτοιμα να ταξιδέψουν με εντυπωσιακές ταχύτητες και αυτό σημαίνει ότι οι επιχειρήσεις πρέπει να είναι έτοιμες να προστατεύσουν τα προϊόντα κατά τη διαδρομή».
«Οι ομάδες καινοτομίας και σχεδιασμού μας εξετάζουν πόσο γρήγορα ταξιδεύουν τα πακέτα και πώς επηρεάζονται, και στη συνέχεια χρησιμοποιούμε αυτές τις πληροφορίες για να εργαστούμε πάνω σε διαφορετικά σχέδια. Χρησιμοποιούμε τις αρχές του κυκλικού σχεδιασμού για να μειώσουμε όχι μόνο τις ζημιές αλλά και την ποσότητα του υλικού που χρησιμοποιείται, ώστε οι συσκευασίες να προστατεύουν το περιεχόμενό τους και να είναι όσο το δυνατόν πιο βιώσιμες. Θέλουμε νέες ιδέες, γι’ αυτό θα αναζητήσουμε συνεργάτες για να δουλέψουμε μαζί σε αυτό».
Έρευνα
– Έρευνα αγοράς που διεξήχθη από την OnePoll:
o Έρευνα καταναλωτών: 8.000 ενήλικες της ΕΕ. Διεξήχθη μεταξύ 7ης Νοεμβρίου και 21ης Νοεμβρίου 2022.
Σχετικά με την DS Smith:
Παγκοσμίως, η DS Smith είναι ένας κορυφαίος πάροχος βιώσιμων συσκευασιών με βάση τις ίνες, ο οποίος υποστηρίζεται από δραστηριότητες ανακύκλωσης και παραγωγής χαρτιού. Διαδραματίζει κρίσιμο ρόλο στην εφοδιαστική αλυσίδα σε όλους τους τομείς, όπως το ηλεκτρονικό εμπόριο, τα ταχέως κινούμενα καταναλωτικά αγαθά και τις βιομηχανίες.
Μέσω του σκοπού της «Επαναπροσδιορίζοντας τη συσκευασία για έναν κόσμο που αλλάζει» και της στρατηγικής της για βιωσιμότητα «Now and Next», η DS Smith δεσμεύεται να ηγηθεί της μετάβασης στην κυκλική οικονομία, παρέχοντας παράλληλα πιο κυκλικές λύσεις για τους πελάτες της και την ευρύτερη κοινωνία – αντικαθιστώντας πλαστικά μιας χρήσης, μειώνοντας το αποτύπωμα άνθρακα από τις αλυσίδες εφοδιασμού και παρέχοντας καινοτόμες λύσεις ανακύκλωσης. Το εξειδικευμένο μοντέλο της box-to-box in 14 days, οι δυνατότητες σχεδιασμού και η στρατηγική καινοτομίας βρίσκονται στο επίκεντρο αυτής της προσέγγισης.
Με έδρα το Λονδίνο και μέλος του FTSE 100, η DS Smith δραστηριοποιείται σε 34 χώρες απασχολώντας περίπου 30.000 άτομα και είναι στρατηγικός συνεργάτης του Ιδρύματος Ellen MacArthur. Η ιστορία της ανάγεται στις επιχειρήσεις παραγωγής συσκευασιών που ξεκίνησαν τη δεκαετία του 1940 από την οικογένεια Smith.
Στα χαρτιά… επενδύσεις, στα μπετά παρανομίες: Το ξενοδοχείο COCO-MAT υπό κατεδάφιση
Έξι χρόνια μετά τις αποφάσεις του ΣτΕ, το αυθαίρετο πεντάστερο κάτω από την Ακρόπολη οδηγείται σταδιακά σε κατεδάφισ
Το πολυτελές «οικολογικό» ξενοδοχείο που διαφημίστηκε ως πρότυπο βιωσιμότητας και αρχιτεκτονικής, αποδεικνύεται τελικά υπόδειγμα πολεοδομικής αυθαιρεσίας. Το COCOMAT Athens BC, ιδιοκτησίας της Μπλε Κέδρος ΑΕΕΑΠ του ομίλου Ευμορφίδη, καλείται πλέον να γκρεμίσει ό,τι έκτισε παράνομα, καθώς ξεκινά η διαδικασία κατεδάφισης των τελευταίων ορόφων που επισήμως κρίθηκαν κατεδαφιστέοι από το Συμβούλιο της Επικρατείας. Ένα επενδυτικό «success story» απογυμνώνεται και μετατρέπεται σε τεχνικό πρόβλημα… με θέα την Ακρόπολη.
Ξενοδοχείο με… «παραθυράκι» στον πολεοδομικό κώδικα
Η υπόθεση του COCO-MAT Athens BC στη Φαλήρου 5, δίπλα στο Μουσείο της Ακρόπολης, είναι μια ιστορία επενδυτικής αλαζονείας, θεσμικής ολιγωρίας και πολεοδομικής αυθαιρεσίας. Το κτίριο, ιδιοκτησίας της Μπλε Κέδρος ΑΕΕΑΠ, περιλαμβάνει υπερβάσεις καθ’ ύψος που ξεπέρασαν τα νόμιμα 24 μέτρα, οδηγώντας σε μερική ανάκληση της οικοδομικής άδειας ήδη από το 2019.
Από τότε, και παρά την τελεσίδικη κρίση του Συμβουλίου της Επικρατείας, οι αυθαίρετοι όροφοι παρέμεναν ανέγγιχτοι. Μέχρι σήμερα.
Ανοίγει ο δρόμος για την κατεδάφιση – Ξεκινά ο διαγωνισμός για τη μελέτη
Η Αποκεντρωμένη Διοίκηση Αττικής ανακοίνωσε την προκήρυξη διαγωνισμού για τη μελέτη κατεδάφισης των αυθαιρέτων κατασκευών. Το έργο περιλαμβάνει:
Κατεδάφιση των ορόφων 8ου, 9ου και 10ου
Τμήμα του 7ου ορόφου
Το δώμα και το rooftop bar, το οποίο έχει ήδη σφραγιστεί από το υπουργείο Τουρισμού
Η μελέτη, προϋπολογισμού 587.179 ευρώ + ΦΠΑ, αφορά στην τεχνική και στατική τεκμηρίωση για την ασφαλή αποξήλωση των παράνομων κατασκευών σε ένα ενεργό κτήριο. Το χρονοδιάγραμμα αγγίζει τους 18 μήνες, ενώ η ημερομηνία λήξης των προσφορών ορίστηκε για τις 20 Μαΐου.
Η Μπλε Κέδρος μετρά ζημίες
Η κατεδάφιση δεν είναι μόνο ζήτημα πολεοδομικής νομιμότητας, αλλά και βαρίδι για τα οικονομικά της Μπλε Κέδρος. Η αποτίμηση του ακινήτου της Φαλήρου 5 έχει ήδη υποστεί μεγάλη απομείωση, από 14,5 εκατ. ευρώ στο τέλος του 2023, στα 11,89 εκατ. ευρώ, δηλαδή απώλεια σχεδόν 3 εκατ. ευρώ σε λίγους μήνες.
Και ενώ οι προσφυγές της εταιρείας συνεχίζονται, οι αριθμοί μιλούν: η επένδυση που άλλοτε αποτελούσε το 13% των περιουσιακών στοιχείων της εταιρείας, πλέον περιορίζεται στο 9%. Το «πράσινο» αφήγημα του ομίλου COCO-MAT δεν κατάφερε να κρύψει την πολεοδομική παγίδα στην οποία εγκλωβίστηκε.
Και νέα μονάδα στην ίδια οδό – Με παλιά βαρίδια στις αποσκευές
Την ίδια ώρα, η Μπλε Κέδρος «τρέχει» το δεύτερο ξενοδοχειακό της project, επίσης επί της οδού Φαλήρου, στους αριθμούς 22-22β. Με κόστος 16,7 εκατ. ευρώ και «πράσινες» προδιαγραφές Gold Leed, η μονάδα των 113 δωματίων στο Κουκάκι προβλέπεται να ολοκληρωθεί μέσα στο 2025.
Όμως η βαριά σκιά της Φαλήρου 5 απλώνεται ήδη πάνω από το νέο ακίνητο. Το ερώτημα που μένει είναι αν το νέο εγχείρημα θα σεβαστεί το αστικό και πολιτιστικό περιβάλλον – ή αν το όνομα COCO-MAT θα συνεχίσει να πρωταγωνιστεί για τους λάθος λόγους.
Η Golden Home ανακοινώνει τη συνεργασία της με τη FinThesis για την αναβάθμιση της εξυπηρέτησης των πελατών της
Η Golden Home Real Estate, η μεγαλύτερη ελληνική εταιρεία στον τομέα του real estate, ανακοινώνει με χαρά τη νέα της συνεργασία με τη FinThesis,
διαμεσολαβητή έκδοσης στεγαστικών δανείων, μέλος του Ομίλου DoValue.
Η στρατηγική αυτή συνεργασία στοχεύει στη διευκόλυνση των ενδιαφερομένων
για αγορά κατοικίας, παρέχοντάς τους εξειδικευμένη καθοδήγηση και πρόσβαση σε
εξατομικευμένες λύσεις χρηματοδότησης. Μέσω της FinThesis, οι υποψήφιοι
αγοραστές θα έχουν τη δυνατότητα να αναζητήσουν και να αποκτήσουν το
κατάλληλο στεγαστικό δάνειο, προσαρμοσμένο στις ανάγκες και τις οικονομικές
τους δυνατότητες.
Ο κ. Νίκος Γαλάτης, Ιδιοκτήτης & CEO της Golden Home Real Estate, δήλωσε:
“Στην Golden Home, η αποστολή μας είναι να προσφέρουμε στους πελάτες μας ολοκληρωμένες λύσεις για την αγορά του νέου τους σπιτιού. Η συνεργασία μας με τη FinThesis έρχεται να καλύψει ένα κρίσιμο κομμάτι της διαδικασίας, παρέχοντας άμεση και αξιόπιστη υποστήριξη στη στεγαστική χρηματοδότηση. Είμαστε βέβαιοι ότι αυτή η συνεργασία θα συμβάλει καθοριστικά στην καλύτερη εξυπηρέτηση όσων αναζητούν το ιδανικό τους ακίνητο.”
Ο κ. Ανδρέας Πρωτόπαπας, CEO της FinThesis, ανέφερε: “Η FinThesis
δημιουργήθηκε για να προσφέρει στους υποψήφιους αγοραστές ακινήτων
διαφανείς και αξιόπιστες λύσεις χρηματοδότησης, απλοποιώντας τη διαδικασία
λήψης στεγαστικού δανείου. Η συνεργασία μας με τη Golden Home, έναν ηγέτη
στην ελληνική αγορά real estate, αποτελεί σημαντικό βήμα προς την κατεύθυνση
αυτή. Μαζί, διευκολύνουμε τους πελάτες να αποκτήσουν το σπίτι που επιθυμούν,
με τις καλύτερες δυνατές προϋποθέσεις.”
Η Golden Home συνεχίζει να επενδύει σε στρατηγικές συνεργασίες που ενισχύουν την εμπειρία των πελατών της και προσφέρουν ολοκληρωμένες λύσεις για την αγορά ακινήτων.
Για περισσότερες πληροφορίες:
Golden Home Real Estate
+302144069720
info@goldenhome.gr www.goldenhome.gr
To skywalker.gr – Εργασία στην Ελλάδα, σε συνεργασία με τους Δήμους Ωραιοκάστρου και Δέλτα διοργανώνει το #JobDayΔήμων Ωραιοκάστρου-Δέλτα την Τετάρτη17Απριλίου 2024 στο 2ο ΓΕ.Λ. Ωραιοκάστρου και ώρες17:00-21:00.
Η είσοδος για το κοινό είναιελεύθερη.
Το #JobDayΔήμωνΩραιοκάστρου-Δέλτα απευθύνεται σε όποιον αναζητά εργασία ή σκέφτεται να αλλάξει επάγγελμα και θέλει να διευρύνει τις γνώσεις και τις δεξιότητές του δημιουργώντας ένα καλύτερο βιογραφικό και λαμβάνοντας όλες εκείνες τις πληροφορίες που θα τον βοηθήσουν να γίνει περιζήτητος στην αγορά εργασίας.
Μέσα από ενδιαφέρουσες εισηγήσεις, οι ομιλητές μας, οι οποίοι προέρχονται από κλάδους που σχετίζονται με την αγορά και την εύρεση εργασίας, θα επιχειρήσουν με διαδραστικό τρόπο και σύγχρονη ματιά να ενισχύσουν τη δυναμική και τις γνώσεις του ενδιαφερόμενου κοινού. Ακολουθεί το πρόγραμμα:
17:00-17:15, Χαιρετισμοί
17:15-18:15, Μπάμπης Μιχαηλίδης, Ιδρυτής της Poetic-Intelligence-for-Leaders, PersonalBranding: Πώς να προωθώ τον εαυτό μου
19:15-20:15, Χρυσοπηγή Βαρδίκου,Οικονομολόγος – Σύμβουλος Μάρκετινγκ, Socialmedia και αναζήτηση εργασίας
20:15-21:15, Αλέξανδρος Γκαγκαλνάς, Sales & Business Coach, Αλλαγή καριέρας σε κάθε ηλικία
Ακόμη, ως παράλληλες δράσεις θα προσφέρονται:
Επαγγελματικόςπροσανατολισμός by LABORA
CV & Interview Tips by IASIS | At Work
Ταυτόχρονα, στον χώρο θα βρίσκονται εταιρίες των οποίων οι εκπρόσωποι θα διεξάγουν συνεντεύξεις με τους υποψηφίους που αναζητούν εργασία.
Παρέχονται βεβαιώσεις παρακολούθησης σε όλους τους συμμετέχοντες. Θα τηρηθεί σειρά προτεραιότητας.
Όσοι επιθυμούν να επισκεφτούν το #JobDay Δήμων Ωραιοκάστρου-Δέλτα μπορούν να δηλώσουν δωρεάν συμμετοχή στο https://jobdays.gr/jobday-oraiokastro-delta στην αντίστοιχη φόρμα.
Για περισσότερες πληροφορίες, παρακαλώ, επικοινωνήστε:
Μαίρη Κατσαπρίνη, Communication Strategist, skywalker.gr – Εργασία στην Ελλάδα, 6947997884, mkatsaprini@skywalker.gr
#JobDay Αφετηρία – IASIS At Centro από το skywalker.gr – Εργασία στην Ελλάδα
Το skywalker.gr – Εργασία στην Ελλάδα σε συνεργασία με το IASIS At Centro διοργανώνει το #JobDay Αφετηρία την Παρασκευή 12 Απριλίου 2024 στις εγκαταστάσεις της ΑμΚΕ IASIS (28ης Οκτωβρίου 68 & Κότσικα 2, Αθήνα) και ώρες 11:00–14:00.
Η είσοδος για το κοινό είναι ελεύθερη.
Tο #JobDay Αφετηρία – IASIS At Centro πραγματοποιείται στο πλαίσιο της πρωτοβουλίας «Ξάδερφος Skywalker» και πρόκειται για μια ημερίδα που περιλαμβάνει εργαστήρια ανάπτυξης ατομικών δεξιοτήτων. Η δράση απευθύνεται σε όποιον αναζητά εργασία ή σκέφτεται να αλλάξει επάγγελμα και θέλει να διευρύνει τις γνώσεις και τις δεξιότητές του, δημιουργώντας ένα καλύτερο βιογραφικό και λαμβάνοντας όλες εκείνες τις πληροφορίες που θα τον βοηθήσουν να γίνει περιζήτητος στην αγορά εργασίας.
Μέσα από ενδιαφέρουσες εισηγήσεις, οι ομιλητές μας, οι οποίοι προέρχονται από κλάδους που σχετίζονται με την αγορά και την εύρεση εργασίας, θα επιχειρήσουν με διαδραστικό τρόπο και σύγχρονη ματιά να ενισχύσουν τη δυναμική και τις γνώσεις του ενδιαφερόμενου κοινού.
Ακολουθεί το πρόγραμμα:
11:00-11:15: Εγγραφές
11:15-12:00: Τεχνικές αναζήτησης εργασίας, Σωτήρης Χατζηιωαννίδης, Εμπορικός Διευθυντής, skywalker.gr – Εργασία στην Ελλάδα
Περισσότερες από 100 θέσεις εργασίας για όλους τους κλάδους και τις ειδικότητες σε περιμένουν στο #JobDay Δήμου Κορδελιού-Ευόσμου
To skywalker.gr – Εργασία στην Ελλάδα, σε συνεργασία με τον Δήμο Κορδελιού-Ευόσμου, διοργανώνει το #JobDayΔήμου Κορδελιού-Ευόσμου την Τετάρτη 10 Απριλίου 2024 από τις 10:00έως τις 16:00 στο Πολιτιστικό Κέντρο Ευόσμου (Μεγάλου Αλεξάνδρου 57).
Η είσοδος είναι ελεύθερη για τους επισκέπτες.
Το #JobDayΔήμου Κορδελιού-Ευόσμου απευθύνεται σε όποιον αναζητά εργασία ή σκέφτεται να αλλάξει επάγγελμα και θέλει να διευρύνει τις γνώσεις και τις δεξιότητές του δημιουργώντας ένα καλύτερο βιογραφικό και λαμβάνοντας όλες εκείνες τις πληροφορίες που θα τον βοηθήσουν να γίνει περιζήτητος στην αγορά εργασίας.
Μέσα από ενδιαφέρουσες εισηγήσεις, οι ομιλητές μας, οι οποίοι προέρχονται από κλάδους που σχετίζονται με την αγορά και την εύρεση εργασίας, θα επιχειρήσουν, με διαδραστικό τρόπο και σύγχρονη ματιά, να ενισχύσουν τη δυναμική και τις γνώσεις του ενδιαφερόμενου κοινού. Ακολουθεί το πρόγραμμα:
11:30-12:30, Μαρία Γραμματικοπούλου, Employability Counselor at ActionAid Hellas, Social media και αναζήτηση εργασίας
12:30-13:30, Γιάννης Χαρχαντής, Ιδρυτής του Infinity Greece, Elevatorpitch: Πώς να παρουσιάζομαι σε 1 λεπτό
13:30-14:30, Καλλιόπη Κουκλατζή, Σύμβουλος Καριέρας στην «Employ Edu – Σύμβουλοι Εκπαίδευσης & Σταδιοδρομίας», Περιζήτητες δεξιότητες στη σύγχρονη αγορά εργασίας
14:30-15:30, Ευάγγελος Σιδέρης, Life & Business Coach, Μέλος IPD, Αλλαγή καριέρας σε κάθε ηλικία: Πώς να τα καταφέρω
Επίσης, οι επισκέπτες θα έχουν την ευκαιρία να συμμετάσχουν στις εξής παράλληλες δράσεις:
Career & LinkedIn tips by Employ edu
Προσωπικό coaching by HCCMA
Interview tips by Labora
Ταυτόχρονα, στον χώρο θα βρίσκονται εταιρίες των οποίων οι εκπρόσωποι θα διεξάγουν συνεντεύξεις με τους υποψηφίους που αναζητούν εργασία. Περισσότερες από 100 θέσεις εργασίας για όλους τους κλάδους και τις ειδικότητες περιμένουν τους υποψηφίους!
Παρέχονται βεβαιώσεις παρακολούθησης σε όλους τους συμμετέχοντες. Θα τηρηθεί σειρά προτεραιότητας.
Όσοι επιθυμούν να επισκεφτούν το #JobDay Δήμος Κορδελιού-Ευόσμου, μπορούν να δηλώσουν δωρεάν συμμετοχή στο https://jobdays.gr/jobday-kordelio-evosmos στην αντίστοιχη φόρμα.
Για περισσότερες πληροφορίες, παρακαλώ, επικοινωνήστε:
Μαίρη Κατσαπρίνη, Communication Strategist, skywalker.gr – Εργασία στην Ελλάδα, 6947997884, mkatsaprini@skywalker.gr
To skywalker.gr – Εργασία στην Ελλάδα, σε συνεργασία με τον Δήμο Καβάλας διοργανώνει το #JobDay Δήμου Καβάλας τη Δευτέρα 8 Απριλίου 2024 στη «Μεγάλη Λέσχη Καβάλας», Κύπρου 12-14 (Καβάλα), και ώρες 10:30-15:30.
Η είσοδος είναι ελεύθερη για τους επισκέπτες.
Το #JobDay Δήμου Καβάλας απευθύνεται σε όποιον αναζητά εργασία ή σκέφτεται να αλλάξει επάγγελμα και θέλει να διευρύνει τις γνώσεις και τις δεξιότητές του δημιουργώντας ένα καλύτερο βιογραφικό και συγκεντρώνοντας όλες εκείνες τις πληροφορίες που θα τον βοηθήσουν να γίνει περιζήτητος στην αγορά εργασίας.
Μέσα από ενδιαφέρουσες εισηγήσεις, οι ομιλητές μας, οι οποίοι προέρχονται από κλάδους που σχετίζονται με την αγορά και την εύρεση εργασίας, θα επιχειρήσουν με διαδραστικό τρόπο και σύγχρονη ματιά να ενισχύσουν τη δυναμική και τις γνώσεις του ενδιαφερόμενου κοινού. Ακολουθεί το πρόγραμμα:
10:00-10:30, Χαιρετισμοί
10:30-11:30, Γιώργος Θερίου, Αναπληρωτής Καθηγητής Διοίκησης Ανθρώπινου Δυναμικού, Διεθνές Πανεπιστήμιο Ελλάδος, Συνέντευξη επιλογής προσωπικού
11:30-12:30, Απόστολος Φωτιτζίδης, Personal & Business Strategist, Social media και αναζήτηση εργασίας
12:30-13:30, Άσπα Καρποζήλου, Career and Business Coach, Personal Branding: Πώς να προωθήσω τον επαγγελματικό εαυτό μου
13:30-14:30, Σταύρος Αμοιράς, Συνιδρυτής – Διευθυντής Στρατηγικού Σχεδιασμού & Ανάπτυξης της εταιρίας ena Σύμβουλοι Ανάπτυξης, Ποιες δεξιότητες απαιτεί η σύγχρονη αγορά εργασίας
14:30-15:30, Θεράπων Φάκας, Σύμβουλος Ανάπτυξης & Επικοινωνίας, Life & Business Coach, Αλλαγή καριέρας σε κάθε ηλικία: Πώς;
Ακόμη, ως παράλληλη δράση εξατομικευμένης υποστήριξης θα προσφέρονται:
CVtipsby ΚΔΒΜ Μητάκος Χαράλαμπος
Interviewtipsby Συμβουλευτικό Κέντρο Γυναικών (Δήμος Καβάλας)
Coachingby HCCMA
Job searching by Apopsi Consulting
Ταυτόχρονα, στον χώρο θα βρίσκονται εταιρίες των οποίων οι εκπρόσωποι θα διεξάγουν συνεντεύξεις με τους υποψηφίους που αναζητούν εργασία.
Παρέχονται βεβαιώσεις παρακολούθησης σε όλους τους συμμετέχοντες. Θα τηρηθεί σειρά προτεραιότητας.
Όσοι επιθυμούν να επισκεφτούν το #JobDay Δήμος Καβάλας μπορούν να δηλώσουν δωρεάν συμμετοχή στο https://jobdays.gr/jobday-kavala2024 στην αντίστοιχη φόρμα.
Για περισσότερες πληροφορίες, παρακαλώ, επικοινωνήστε:
Μαίρη Κατσαπρίνη, Communication Strategist, skywalker.gr – Εργασία στην Ελλάδα, 6947997884, mkatsaprini@skywalker.gr