Connect with us

Featured

Μαριχουάνα Stop!

Γιάννη Δαλιανίδη – Μίμη Πλέσσα
Στίχοι: Λευτέρης Παπαδόπουλος
«ΜΑΡΙΧΟΥΑΝΑ STOP
Σε θεατρική απόδοση  και σκηνοθεσία ΓΙΩΡΓΟΥ ΒΑΛΑΡΗ

Με τον ΤΟΛΗ ΒΟΣΚΟΠΟΥΛΟ να ερμηνέυει ζωντανά τα τραγούδια της παράστασης

Λίγα λόγια για το έργο ΚΑΘΕ ΣΑΒΒΑΤΟ ΚΑΙ ΚΥΡΙΑΚΗ – Για 20 ΜΟΝΟ παραστάσεις!

«Μαριχουάνα STOP!», 1971 στο θέατρο «Μπουρνέλη» σε κείμενο-σκηνοθεσία του Γιάννη Δαλιανίδη, μουσική Μίμη Πλέσσα και στίχους Λευτέρη Παπαδόπουλου.  Μετά την τεράστια επιτυχία που γνωρίζει  το θεατρικό  μιούζικαλ, όπου η Ζωή Λάσκαρη κάνει το ντεμπούτο της στην σκηνή, το «Μαριχουάνα STOP» διασκευάζεται σε κινηματογραφικό μιούζικαλ από την Φίνος Φιλμ και γνωρίζει αντάξια επιτυχία.

Σαράντα επτά χρόνια μετά, ο Γιώργος Βάλαρης διασκευάζει, σκηνοθετεί και αναβιώνει την πολυσυζητημένη και αγαπημένη ταινία στην σκηνή του GAZI THEATRE, σε μια λαμπερή υπερπαραγωγή σηματοδοτώντας έτσι όχι μόνο την επιστροφή του ΤΟΛΗ ΒΟΣΚΟΠΟΥΛΟΥ σε θεατρική σκηνή , αλλά συνάμα και στο μιούζικαλ που σφράγισε με την ερμηνεία του στα αξεπέραστα τραγούδια, «Γλυκά πονούσε το μαχαίρι», «Το φεγγάρι πάνω Θεέ μου», «Δεν με νοιάζει» κ. α.

Υπόθεση:
Στην Αθήνα του 1971, ζει ο Ιπποκράτης (Θανάσης Βισκαδουράκης) που μαζί με τα ξαδέλφια του Άλλεν (Ευθύμης Ζησάκης) και Καίτη (Ντορέττα Παπαδημητρίου) έχουν κληρονομήσει ένα παλιό αρχοντικό της Πλάκα. Το υπόγειο του σπιτιού νοικιάζει η φτωχή μοδίστρα Δέσποινα (Μαρία Ανδρούτσου) που τυγχάνει να είναι και ερωτευμένη μαζί του. Ο Άλλεν και η θεία του η Πολίν (Μαρία Ιωαννίδου), συνηθίζουν να κάνουν τα χίπικα πάρτι τους στην αποθήκη που τους νοικιάζει ο θετός πατέρας του Άλεν Σπύρος (Πέτρος Ξεκούκης), έχοντας όμως βλέψεις να μετατρέψουν το αρχοντικό σε club, αντίθετα στη βούληση του Ιπποκράτη που θέλει να το πουλήσουν με την σύμφωνη γνώμη και της Καίτης που ζει στο Λονδίνο. Η Καίτη αιφνίδια αποφασίζει να επιστρέψει στην Αθήνα συνταξιδεύοντας στο αεροπλάνο με τον γοητευτικό και μπονβιβέρ μεσίτη Γιώργο (Γιώργος Βάλαρης) ο οποίος μαγεύεται από την ομορφιά και το δυναμισμό της. Παράλληλα, η πλούσια και εντυπωσιακή Μελίτα Καμπύση (Βίκυ Κουλιανού) ενδιαφέρεται να αγοράσει το σπίτι στην Πλάκα για να στεγάσει τον ερωτά της με το μεγαλύτερο αστέρι της εποχής, τον Τόλη Βοσκόπουλο. Όταν η Καίτη πηγαίνει στο γραφείο του Γιώργου για να μάθει την αξία του ακινήτου στην Πλάκα, ανακαλύπτει το δεσμό του με την Ζωρζέτ (Μαριέλλα Σαββίδου), μια ζουμερή εκρηκτική και ζηλοφθονούσα  Γαλλιδούλα. Η Καίτη αδιαφορεί, μα ο Γιώργος την κυνηγάει και αποφασίζει να την κάνει να ζηλέψει για να τραβήξει την προσοχή της. Έτσι συνεννοείται με την Μελίτα Καμπύση και βάζουν σε εφαρμογή το σχέδιό τους στο κοσμικό κέντρο που τραγουδάει ο Τόλης. Η βραδιά είναι γεμάτη εκπλήξεις και ανατροπές αλλά κυρίως με άφθονο τραγούδι από τον άρχοντα Τόλη Βοσκόπουλο. Η επόμενη μέρα επιφυλάσσει πολλές εκπλήξεις κωμικές αλλά και δραματικές για την Καίτη και τον Ιπποκράτη ειδικά μετά την απόπειρα αυτοκτονίας που σκαρφίζεται η Δέσποινα για να τον οδηγήσει σε πρόταση γάμου…

Τέλος, όλα ανατρέπονται και οδηγούνται σε ένα μεγάλο φινάλε με γάμους και γλέντι μέχρι το πρωί!

Πρωταγωνιστούν: Ντορέττα Παπαδημητρίου, Γιώργος Βάλαρης, Θανάσης Βισκαδουράκης, Μαρία Ανδρούτσου, Ευθύμης Ζησάκης,  Βίκυ Κουλιανού,  Μαριέλλα Σαββίδου,  Βαλέρια Κουρούπη
Συμμετέχουν: Φωτεινή Ντεμίρη, Πέτρος Ξεκούκης
Στο ρόλο της Πολίν η  Μαρία  Ιωαννίδου

Διάρκεια: 2.30 με διάλειμμα

Ημέρες και ώρες Παραστάσεων:
ΣΑΒΒΑΤΟ: 20.30
ΚΥΡΙΑΚΗ:  19.00

ΕΙΣΙΤΗΡΙΑ από 10 ευρώ:
VIP: €70
ΔΙΑΚΕΚΡΙΜΕΝΗ: €50
Α’ ΖΩΝΗ: €30
Β’ ΖΩΝΗ: €20
Γ’ ΖΩΝΗ: €15
Δ ΖΩΝΗ: €10

Επιπλέον στο ταμείο του θεάτρου διατίθενται:
Ειδικές τιμές για ΑΜΕΑ, Άνω των 65, Φοιτητές και Ανέργους
Ειδικές τιμές για παιδιά ηλικίας κάτω των 12 ετών
Ειδικές τιμές για γκρούπ

Για τις παραστάσεις του Νοεμβρίου διατίθεται περιορισμένος αριθμός early bird εισιτηρίων με έκπτωση 30%.

Continue Reading
Advertisement
Click to comment

Leave a Reply

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται.

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί το Akismet για να μειώσει τα ανεπιθύμητα σχόλια. Μάθετε πώς υφίστανται επεξεργασία τα δεδομένα των σχολίων σας.

Business

Εταιρικός εκφοβισμός στην Ελλάδα; Κι όμως υπάρχει!

Η εποχή του κορωνοϊού έτυχε να είναι και η εποχή των μεγάλων αποκαλύψεων. Ο “ασκός του Αιόλου” άνοιξε μετά την καταγγελία της Σοφίας Μπεκατώρου για σεξουαλική κακοποίηση. Η αποκάλυψη του δυσάρεστου περιστατικού ευαισθητοποίησε την ελληνική κοινωνία. Και άλλες Ελληνίδες αθλήτριες αποφάσισαν να μοιραστούν τα βιώματα τους. Μάλιστα, η Εισαγγελία Αθηνών ξεκινησε έρευνα, παρά την πάροδο 23 ετών και την παραγραφή του όποιου εγκλήματος.

Μετά τις αποκαλύψεις στο χώρο του αθλητισμού ακολούθησε ο χώρος του πολιτισμού με τις καταγγελίες για γνωστούς ηθοποιούς και σκηνοθέτες να μην έχουν τέλος. Άνθρωποι συμπαθείς και αγαπητοί μέχρι χθες, πλέον είναι στο επίκεντρο, με τα  θύματα και το κοινό να ζητούν την παραδειγματική τιμωρία τους.

ΑΝΑΜΦΙΒΟΛΑ, ΕΝΑ ΑΠΟ ΤΑ ΣΗΜΑΝΤΙΚΟΤΕΡΑ ΦΑΙΝΟΜΕΝΑ ΠΑΘΟΓΕΝΕΙΑΣ ΤΗΣ ΣΥΓΧΡΟΝΗΣ ΚΟΙΝΩΝΙΑΣ, ΕΙΝΑΙ ΑΥΤΟ ΤΗΣ ΚΑΤΑΧΡΗΣΗΣ ΕΞΟΥΣΙΑΣ ΚΑΙ ΤΟΥ ΕΚΦΟΒΙΣΜΟΥ.

Είναι γεγονός πως η “λάμψη” και η δημοσιότητα του χώρου του θεάματος και του αθλητισμού μαγνητίζουν το ενδιαφέρον της κοινής γνώμης. Όμως, μην ξεχνάμε πως υπάρχουν χιλιάδες περιστατικά εκφοβισμών κάθε μορφής που δεν βλέπουν ποτέ το φως της δημοσιότητας. Ένα από αυτά τα περιστατικά είναι και το ακόλουθο, αληθινό περιστατικό που θα μας διηγηθεί η εταιρεία VNG Digital Group, χωρίς ονόματα στην παρούσα φάση, λόγω του ότι βρίσκονται εν αναμονή της επίσημης τοποθέτησης του οργανισμού. Παραθέτουμε αυτούσια:

Το χρονικό του εκφοβισμού

Πρόσφατα,  επικοινώνησε μαζί μας θυγατρική μεγάλου ελληνικού ομίλου, εισηγμένου στο χρηματιστήριο, προκειμένου να λάβει την προσφορά μας για διαχείριση της εικόνας της σε ψηφιακό επίπεδο, με υπηρεσίες digital marketing. Μετά τη σχετική μελέτη από μέρους μας, ορίστηκε τηλεραντεβού προκειμένου να συζητήσουμε τις λεπτομέρειες του project. Από την αρχή της τηλεδιάσκεψης με την υπεύθυνη δημοσίων σχέσεων & επικοινωνίας της εταιρείας και πριν καλά καλά ξεκινήσει η συζήτηση, διακρίναμε μια επιθετική και αυταρχική συμπεριφορά, η οποία στόχευε στον “έλεγχο” των συνομιλητών της, δηλαδή της εταιρείας μας, για να επιβάλλει τους δικούς της όρους, να μας θέσει σε άμυνα, να επιβάλλει τους κανόνες της και να κάνει μια επίδειξη ισχύος τόσο σε εμάς, όσο και στους υφισταμένους της, οι οποίοι καθ’ όλη τη διάρκεια της “επίθεσης-επίδειξης”, ήταν απλοί θεατές.

“Εγώ αποφασίζω” 

ΓΙΑ ΝΑ ΚΑΤΑΛΑΒΟΥΜΕ ΤΙ ΑΚΡΙΒΩΣ ΣΥΝΕΒΗ, ΥΠΑΛΛΗΛΟΣ ΕΝΟΣ ΜΕΓΑΛΟΥ ΟΡΓΑΝΙΣΜΟΥ, ΧΡΗΣΙΜΟΠΟΙΗΣΕ ΤΗ ΦΗΜΗ ΚΑΙ ΤΗ ΔΥΝΑΜΗ ΤΗΣ ΕΤΑΙΡΕΙΑΣ ΠΟΥ ΕΡΓΑΖΕΤΑΙ, ΩΣ ΔΙΚΗ ΤΗΣ ΔΥΝΑΜΗ, ΠΡΟΚΕΙΜΕΝΟΥ ΝΑ ΕΠΙΒΛΗΘΟΥΝ ΣΤΟΥΣ ΣΥΝΟΜΙΛΗΤΕΣ ΤΗΣ ΟΙ ΔΙΚΟΙ ΤΗΣ ΚΑΝΟΝΕΣ, -ΑΝ ΗΘΕΛΑΝ- ΟΙ ΤΕΛΕΥΤΑΙΟΙ ΝΑ ΥΠΑΡΞΕΙ ΣΥΝΕΡΓΑΣΙΑ!

Η συγκεκριμένη συμπεριφορά μας προκάλεσε αναστάτωση και δυσφορία, λόγω του ότι στην πολυετή παρουσία μας στην αγορά, δεν έτυχε να αντιμετωπίσουμε ξανά ανάλογο περιστατικό. Με μια δεύτερη σκέψη συνειδητοποιήσαμε ότι το δύσκολο σε τέτοιες περιπτώσεις είναι να αναγνωρίσει το θύμα την παραβατική συμπεριφορά του θύτη. Αυτό, ευτυχώς συνέβη στη δική μας περίπτωση και μάλιστα το πήγαμε και ένα βήμα παρακάτω: Κατανοήσαμε ότι πρόκειται για μια μορφή εκφοβισμού, την οποία επειδή ασκήθηκε από επιχείρηση προς επιχείρηση, την ονομάσαμε Εταιρικό εκφοβισμό.

Εταιρικός εκφοβισμός (εταιρικό bullying)

Πρόκειται για μια μορφή εκφοβισμού που δανείζεται πολλά κοινά στοιχεία με τον εκφοβισμό στον χώρο εργασίας. Όμως ενώ ο εκφοβισμός στον χώρο εργασίας αφορά την “επίθεση” κάποιου ατόμου ή ατόμων σε συνάδελφο τους, στον εταιρικό εκφοβισμό η “επίθεση” γίνεται από έναν οργανισμό σε έναν άλλον οργανισμό.

Συγκεκριμένα, ο εταιρικός εκφοβισμός ή εταιρική ψυχολογική κακομεταχείριση, ή εταιρικό bullying, είναι η τάση ενός ανθρώπου ή ομάδας ανθρώπων να χρησιμοποιεί συνεχή επιθετική ή αδικαιολόγητη συμπεριφορά ενάντια σε ένα στέλεχος άλλης εταιρείας, όχι εξαιτίας κάποιας προσωπικής σύγκρουσης ή συμφερόντων αλλά με σκοπό να αποπροσανατολίσει το στόχο της επίθεσης και να τον υποτάξει ή να ελέγξει τα συναισθήματά του. Δευτερεύων σκοπός είναι μέσω του εκφοβισμού που ασκεί σε στέλεχος άλλου οργανισμού, να εκφοβίσει παράλληλα και το προσωπικό που διοικεί ο ίδιος, ώστε να είναι πιο δεκτικό σε όσα διατάζει ο εργασιακός-εταιρικός δυνάστης. Πρόκειται δηλαδή για μια επίδειξη “δύναμης”.

Η Εταιρική Ψυχολογική Κακομεταχείριση μπορεί να περιέχει λεκτικές ή μη λεκτικές τακτικές, ψυχολογική βία, φυσική επίθεση και εξευτελισμό. Αυτό το είδος της επιθετικής συμπεριφοράς είναι ιδιαίτερα δύσκολο να αντιμετωπιστεί γιατί σε αντίθεση με τις τυπικές μορφές εκφοβισμού, οι εταιρικοί δυνάστες συχνά ενεργούν σύμφωνα με τους θεσμοθετημένους κανόνες και πολιτικές του οργανισμού τους!!!

Μορφές Εταιρικής Ψυχολογικής Κακομεταχείρισης:

  • να είναι κάποιος αγενής ή εχθρικός
  • να μιλάει ή και να κοιτάζει υποτιμητικά
  • να φωνάζει, να βρίζει, να απειλεί
  • να έχει αλαζονική συμπεριφορά (εγώ αποφασίζω)
  • να κριτικάρει με το παραμικρό

Δηλαδή ο εταιρικός θύτης επιτίθεται άμεσα ή έμμεσα σε κάποιο στέλεχος-στόχο άλλης εταιρείας, χωρίς να υπάρχει μεταξύ τους αντικειμενικός λόγος διαμάχης. Για να πετύχει την “υποταγή” του στελέχους-στόχου χρησιμοποιεί την εξουσία του στο χώρο, την επιρροή του στους δικούς του εργαζόμενους και το ίδιο το σύστημα εργασίας ως μέσο προσβολής της αξιοπρέπειας της άλλης επιχείρησης. Πολλοί από τους εταιρικούς θύτες δεν μπορούν να επιβιώσουν στον εργασιακό χώρο χωρίς να έχουν έναν στόχο κάθε φορά (κατά συρροή θύτες), ενώ το σίγουρο είναι πως κάποιος που ασκεί εταιρικό εκφοβισμό, α-πο-κλεί-ε-ται να μην ασκεί και εργασιακό εκφοβισμό στους υφισταμένους του.

Η Εταιρική Ψυχολογική Κακομεταχείριση μπορεί να είναι συγκαλυμμένη ή φανερή

Συχνά το φαινόμενο είναι δύσκολο να ανιχνευτεί ακόμα και από τον ίδιο τον στόχο, ειδικά αν δεν είναι ενήμερος για την ύπαρξη αυτής της ψυχοφθόρας εταιρικής τακτικής. Η δε οικονομική δυσπραγία σε συνδυασμό με την ελπίδα για συνεργασία, δυσκολεύει την δημοσιοποίηση και αντιμετώπισή της.

Κακός υπάλληλος ή μια διαταραχή προσωπικότητας;

Σύμφωνα με τη wikipedia, οι παρακάτω διαταραχές προσωπικότητας, που συναντώνται συχνά σε εργοδότες και προϊσταμένους σχετίζονται με την συμπεριφορά της Εργασιακής-Εταιρικής Ψυχολογικής Κακομεταχείρισης:

  • Αντικοινωνική Διαταραχή Προσωπικότητας
  • Ναρκισιστική Διαταραχή Προσωπικότητας
  • Θεατρική Διαταραχή Προσωπικότητας
  • Ψυχαναγκαστική Διαταραχή Προσωπικότητας

Ποια είναι τα κύρια χαρακτηριστικά των ανθρώπων που η προσωπικότητά τους είναι δομημένη με βάση τις παραπάνω διαταραχές;  Η έλλειψη ενσυναίσθησης, αισθήματος ενοχής και μεταμέλειας για τις πράξεις τους.

Εταιρικός εκφοβισμός στην Ελλάδα

Αν γινόταν να βγουν στο φως της δημοσιότητας οι υποθέσεις εταιρικού εκφοβισμού στην Ελλάδα, η λίστα δεν θα είχε τελειωμό. Ωστόσο, λόγω της ιδιαιτερότητας που έχει η συγκεκριμένη κατηγορία bullying, σε αυτό το άρθρο θα αναφερθούμε σε δύο ακόμα τύπους εκφοβισμού & παραβατικής συμπεριφοράς, εκτός του προαναφερθέντος. Ένα από αυτά απασχόλησε την κοινή γνώμη,  ενώ το άλλο είναι από αυτά που συνήθως δεν γνωρίζουν δημοσιότητα…

#1 “Θέλω διαφήμιση”. Πριν από λίγα χρόνια, αίσθηση είχε προκαλέσει η εξάρθρωση κυκλώματος δημοσιογράφων που εκβίαζε ΔΕΚΟ, τράπεζες και επιχειρήσεις προκειμένου να αποσπούν κονδύλια για διάθεση διαφημιστικού χώρου και χρόνου σε έντυπα & website συμφερόντων τους. Ο εκβιαστής δεν δίστασε να απειλήσει μέλη οικογενειών των θυμάτων προκειμένου να πετύχει το σκοπό του.

#2 “Θέλω προμήθεια”. Στελέχη που λόγω της θέσης τους μπορούν να επιλέγουν προμηθευτές και συνεργάτες, ζητούν προμήθεια για να δώσουν τη δουλειά. Τις περισσότερες φορές, αν υπάρχει η “εύνοια” του “εκβιαστή” οι τιμές δεν παίζουν ρόλο.  Έτσι, η  πλειοψηφία των προμηθευτών ενδίδει υπερ-τιμολογώντας τα προϊόντα ή τις υπηρεσίες. Με αυτό τον τρόπο όλοι δείχνουν πως είναι ευχαριστημένοι, πλην όμως ο εκφοβισμός παραμένει γεγονός.

Κλείνοντας, πρέπει να αναφέρουμε πως ο εταιρικός εκφοβισμός ως θέμα έχει πολλές προεκτάσεις και σίγουρα δεν το έχουμε καλύψει. Ελπίζουμε όμως να παρακινήσουμε και άλλες επιχειρήσεις να αναγνωρίζουν τέτοιες συμπεριφορές και να τις καταγγέλλουν.

Continue Reading

Featured

Ομαδική έκθεση “Korean Art in Flux”

Η έκθεση παρουσιάζει πέντε Κορεάτες καλλιτέχνες – μερικούς με έδρα την Κορέα και άλλους τη Νέα Υόρκη – και τη σύγχρονη ερμηνεία τους για την παραδοσιακή τέχνη. Αυτές οι ποικιλίες περιλαμβάνουν την ενσωμάτωση παραδοσιακών υλικών, εικόνων και στυλ για την αναδημιουργία σύγχρονων concepts. Ομοίως, άλλοι επενδύουν σε νέους πόρους για να αναπαράγουν παραδοσιακά συναισθήματα. 

H Sun Jeong Kim εστιάζει στην έννοια των “ανθρώπων” μέσα από την οποία προκύπτουν τα έργα της σειράς. […]

Ο IllwooYoonseo Park εκφράζει την ιδέα ότι η βάση της τέχνης είναι το να νιώθεις, να μη βλέπεις. […]

Η Yong-Ju Jang κατέληξε στο συμπέρασμα ότι το έργο της είναι μια συγχώνευση παραδοσιακών και σύγχρονων ιδεών, ένα στάδιο στο οποίο το παρελθόν συναντά το παρόν, τόσο μέσα από τα υλικά όσο και από τις τεχνικές. 

Η Mars Heejung Kim χρησιμοποιεί γεωμετρικά σχήματα από τα Βουδιστικά Θιβετιανά Mandala, για να εκφράσει γαλαξίες σε αφηρημένα μοτίβα.[…]

Η Hyun Jung Kim ρωτά το οντολογικό ερώτημα “ποιος είμαι εγώ” για να καθιερώσει μια μοναδική γλώσσα. […]
Dr. Thalia Vrachopoulos 

Εκθέτουν οι: 
Sun Jeong Kim, Yong-Ju Jang, Illwoo YoonseoPark, Mars Heejung Kim, Hyun Jung Kim.

Επιμέλεια: Suechung Koh

Εγκαίνια: Πέμπτη 11 Ιουλίου 2019, ώρα 20:00 – 23:00

Continue Reading

Featured

Θαλάσσια μπάνια 2019

Ο Δήμος Ηλιούπολης στα πλαίσια της κοινωνικής πολιτικής του, διοργανώνει και φέτος το καλοκαίρι δωρεάν θαλάσσια μπάνια, για τους κατοίκους της πόλης μας.

Για την εύρυθμη λειτουργία του προγράμματος και την καλύτερη εξυπηρέτηση των συμμετεχόντων, προβλέπονται τα εξής:
Το πρόγραμμα θα εκτελείται καθημερινά με τουριστικά λεωφορεία, εκτός Σαββατοκύριακου και αργιών.
Οι συμμετέχοντες θα πρέπει να δείχνουν καθημερινά την κάρτα συμμετοχής τους στον υπεύθυνο του λεωφορείου.
Η κάρτα είναι ονομαστική, φέρει τη φωτογραφία του δικαιούχου και η θέση δεν μεταβιβάζεται.
Παιδιά κάτω των 6 ετών δεν καταλαμβάνουν θέση.

Οι περίοδοι διεξαγωγής του προγράμματος είναι οι εξής:
Α΄ ΠΕΡΙΟΔΟΣ: ΔΕΥΤΕΡΑ 8/7/2019 – ΠΑΡΑΣΚΕΥΗ 19/7/2019 
Β΄ ΠΕΡΙΟΔΟΣ: ΔΕΥΤΕΡΑ 22/7/2019 – ΠΑΡΑΣΚΕΥΗ 02/8/2019 
Γ΄ ΠΕΡΙΟΔΟΣ: ΔΕΥΤΕΡΑ 5/8/2019 – ΠΑΡΑΣΚΕΥΗ 16/8/2019 
Δ΄ΠΕΡΙΟΔΟΣ: ΔΕΥΤΕΡΑ 19/8/2019 – ΠΑΡΑΣΚΕΥΗ 30/8/2019


Τόπος προορισμού είναι ελεύθερη ακτή Βάρκιζας Αττικής. Ανά διαδρομή ισχύουν 2 ημερήσια δρομολόγια.
1ο Δρομολόγιο – Ώρα αναχώρησης από την αφετηρία: 7:30 π.μ.
Ώρα αναχώρησης από την παραλία: 10:15 π.μ.


2ο Δρομολόγιο – Ώρα αναχώρησης από την αφετηρία 11:00 π.μ.
Ώρα αναχώρησης από την παραλία: 13:45 μ.μ.


Οι διαδρομές των λεωφορείων θα είναι οι εξής δύο:


Γραμμή «Αγίας Μαρίνας»
Αφετηρία: Πλατεία Ανεξαρτησίας (Σπέντζος) – Διγενή – Παναγούλη – Αναστάσεως – Αρχιμήδους – Νεύτωνος – Παναγούλη – Σοφοκλή Βενιζέλου – Πρωτόπαππα – Πλατεία Πλαστήρα 
Τερματισμός: Πλατεία Αεροπορίας

Γραμμή «Αγίου Κωνσταντίνου»
Αφετηρία: Αστυνομικό Τμήμα Ηλιούπολης – Αγίου Κωνσταντίνου – Μαρίνου Αντύπα – Ανδρέα Παπανδρέου – Λεωφόρος Ειρήνης – Σοφοκλή Βενιζέλου – Λ.Κυπρίων Ηρώων
Τερματισμός: Πλατεία Ηρώδου Αττικού (Αγία Παρασκευή)


Οι δημότες θα επιβιβάζονται στις στάσεις του Ο.Α.Σ.Α.

Οι δωρεάν κάρτες επιβίβασης θα δοθούν και για τις τέσσερις περιόδους από 24 Ιουνίου έως 28 Ιουνίου και ώρες 9.00 έως 12:00 στον προθάλαμο του κυλικείου του Δημαρχείου – είσοδος από οδό Σ. Βενιζέλου. Πληροφορίες: 2109970009

Για τη δήλωση της περιόδου προτίμησης από τους ενδιαφερόμενους, θα τηρηθεί σειρά προτεραιότητας ανάλογα με το χρόνο προσέλευσης στο χώρο παραλαβής των καρτών.
Παρακαλούμε οι ενδιαφερόμενοι να προσέλθουν εγκαίρως γιατί ενδεχομένως οι θέσεις να καλυφθούν άμεσα, λόγω μεγάλης ζήτησης.

Δικαιολογητικά που χρειάζονται κατά την παραλαβή των καρτών:
1.Φωτοτυπία λογαριασμού ΔΕΚΟ (ΔΕΗ ή ΟΤΕ ή ΕΥΔΑΠ) που να πιστοποιεί τη μόνιμη κατοικία στην Ηλιούπολη.
2.Φωτογραφία συμμετέχοντος απαραίτητη.
Θα τηρηθούν αυστηρά και τυπικά όλες οι διαδικασίες που προαναφέρθηκαν, προκειμένου να υπάρχει καλή παροχή υπηρεσιών και για την αποφυγή παρεξηγήσεων.

Continue Reading

Featured

“Γρανάδα” στο Θέατρο του Νέου Κόσμου

του Γιάννη Καλαβριανού

Εταιρεία Θεάτρου SFORARIS

«Ήμουν σίγουρος πως κάποια στιγμή θα σε συναντούσα.
Και πως θα μας κοβόταν και των δυο η ανάσα».

Μια σημαντική στιγμή στο χώρο της σύγχρονης ελληνικής δραματουργίας και από τις μεγαλύτερες επιτυχίες της περσινής χρονιάς, μεταφέρεται στο Θέατρο του Νέου Κόσμου.

Με αφορμή την ιστορία μιας ξαφνικής απώλειας, η Γρανάδα μιλά για τη διαχείριση της ζωής. Για τις συμπτώσεις που μας δένουν για πάντα, τις τροχιές των άστρων, τα γεγονότα που κανονικά δεν θα έπρεπε να συμβούν και τους ανθρώπους που θέλουν να προχωρήσουν, επουλώνοντας τις πληγές τους.
Για τη ζωή που ορίζεται δυστυχώς από το χρόνο και ευτυχώς από την αγάπη.

Έγραψαν για την παράσταση:

Το νέο απόκτημα της ελληνικής δραματουργίας, σ’ ένα βαθιά συγκινητικό ανέβασμα. (Στέλλα Χαραμή, tospirto.net)

Υπάρχει συγκίνηση στο κείμενο του Καλαβριανού, στις ερμηνείες των ηθοποιών και στον κόσμο των θεατών. Συνομιλεί με νεότερα έργα της βρετανικής δραματουργίας (ας πούμε τους «Αστερισμούς» του Πέιν), συναντά όμως και όψεις της σύγχρονης δικής μας οξυμένης ευαισθησίας. Από την αρχή κιόλας είχαμε διαπιστώσει πως πρόκειται για μια πολύ διακριτή περίπτωση συγγραφέα. Είχαμε αφήσει φαίνεται κατά μέρος πως πρόκειται και για έναν εξίσου σημαντικό ποιητή μας. (Γρηγόρης Ιωαννίδης, Εφημερίδα των Συντακτών)

Ένα έργο για την ίδια τη ζωή. Χειρίζεται με ανάλαφρο και καθόλου μελοδραματικό τρόπο τα επώδυνα θέματά του, ισορροπώντας το δραματικό κλίμα με συχνές κωμικές ανάσες. Η παράσταση αναπνέει από τις φρέσκες, ανεπιτήδευτες ερμηνείες των έξι ηθοποιών.(Τώνια Καράογλου, Αθηνόραμα)

Η «Γρανάδα» δεν γίνεται να μην σε αγγίξει με την υποδόρια δύναμή της και με τις πολλές και καλές ερμηνείες των συντελεστές της.(Γιώργος Μητρόπουλος, euronews.gr)

«Γρανάδα» ένα πολύτιμο κείμενο της σύγχρονης ελληνικής δραματουργίας, πρόσφορο για πολλαπλές αναλύσεις. (Δημήτρης Τσατσούλης, Ημεροδρόμος)

Μια έξυπνη και συγκινητική παράσταση, μια ανησυχία εσωτερική για ένα ζήτημα καθολικής –θέλοντας και μη– αποδοχής. (Σάκης Ιωαννίδης, Καθημερινή)

Δε γνωρίζω αν σας έχει τύχει ποτέ, να τελειώσει μια παράσταση, και να συνεχίζετε να παραμένετε καρφωμένοι στις θέσεις σας ελπίζοντας πως απλά έγινε ένα διάλειμμα, και πως σε δέκα λεπτά, αυτή θα συνεχιστεί και εσείς θα συνεχίσετε να είστε βυθισμένοι στον κόσμο της. Αυτήν την σπάνια αίσθηση, ένοιωσα εγώ όταν τελείωσε η “Γρανάδα” του Γιάννη Καλαβριανού στο Από Μηχανής Θέατρο.
(Κώστας Ζήσης, all4fun)

Τι υπέροχο πράγμα τις λίγες φορές που θα πας στο θέατρο μέσα στην σεζόν να πετυχαίνεις καλές παραστάσεις! (Κωστής Μπίτσιος, critics-point)

Οι σπουδαίοι ηθοποιοί μπορούν, με απίστευτη άνεση και, εν προκειμένω, μόνο με μια ατάκα, να αλλάξουν συναισθηματική κατάσταση. (Γιώτα Δημητριάδη, AthensVoice)

Σ’ ένα εξαιρετικής ποιότητας, μεστό, ποιητικό και συγκινητικό κείμενο, ο Καλαβριανός θέτει ερωτήματα για όλα τα «ανοιχτά θέματα» που έχει ο καθένας με τη ζωή του, με όπλο ένα δυναμικό καστ ηθοποιών. (Βλάσης Κωστούρος, elculture.gr)
Μια παράσταση ανθρώπινη, ευαίσθητη, συγκινητική, από τις ωραίες στιγμές της τρέχουσας θεατρικής σεζόν. (Νίκος Ρουμπής, monopoli.gr)

Ένα σύγχρονο έργο νεοελληνικού ρεπερτορίου, που δίνει την ελπίδα πως τίποτα δεν τελείωσε. Ούτε στο θέατρο, ούτε στη ζωή. (Μαντώ Χατζή, maxmag.gr)

Συντελεστές της παράστασης

Κείμενο-Σκηνοθεσία: Γιάννης Καλαβριανός
Σκηνικά: Ευαγγελία Θεριανού
Κοστούμια: Ιωάννα Τσάμη
Σχεδιασμός φωτισμών: Αλέκος Αναστασίου
Μουσική: Άγγελος Τριανταφύλλου
Βίντεο: Πάτροκλος Σκαφίδας
Επιμέλεια κίνησης: Αλεξία Μπεζίκη
Βοηθός σκηνοθέτη: Αναστασία Μποζοπούλου
Βοηθός ενδυματολόγου: Ιφιγένεια Νταουντάκη
Ιστορικός σύμβουλος: Ελένη Δρίβα
Φωτογραφίες: Ελίνα Γιουνανλή

Παίζουν οι ηθοποιοί:

Διαμαντής Αδαμαντίδης
Γιώργος Γλάστρας
Φιλαρέτη Κομνηνού
Αλεξία Μπεζίκη
Στέφη Πουλοπούλου

Έφη Σταμούλη
Σε video, στο ρόλο της Ιωάννας της Τρελής: Λυδία Φωτοπούλου

Continue Reading

Featured

Ο Γιώργος Νταλάρας στο Ηρώδειο

Ωδείο Ηρώδου Αττικού

Σάββατο 29 Σεπτεμβρίου 2018

Ο Γιώργος Νταλάρας με τη Συμφωνική Ορχήστρα της Σμύρνης
Διεύθυνση: Hakan Sensoy

Σμύρνη–Νέα Σμύρνη Γέφυρες Πολιτισμού

Στα πλαίσια της πολιτιστικής συνεργασίας μεταξύ των Δήμων Σμύρνης και Νέας Σμύρνης, ο Γιώργος Νταλάρας με την Κρατική Ορχήστρα Σμύρνης επαναλαμβάνει στην Αθήνα την μοναδική συναυλία που έδωσε στο Μέγαρο Πολιτισμού Ahmed Adnan Saygun, στη Σμύρνη. Συμμετέχει η Ασπασία Στρατηγού. Οι Έλληνες σολίστες που συμμετέχουν είναι: Γιώργος Παπαχριστούδης-πιάνο, Γιώργος Μάτσικας και Κωνσταντίνος Γεδίκης-μπουζούκι, Αλέξανδρος Αρκαδόπουλος-πνευστά και Ανδρέας Κατσιγιάννης-σαντούρι. Oι ενορχηστρώσεις είναι του Κώστα Γανωσέλη, στενού συνεργάτη του Γιώργου Νταλάρα στις συναντήσεις του με τις μεγάλες ορχήστρες. Η συναυλία περιλαμβά-νει επιλογή τραγουδιών Ελλήνων συνθετών και μπαλάντες της Μεσογείου, παραδοσιακά τραγούδια καθώς και ένα ιδιαίτερο αφιέρωμα με τραγούδια από την Μικρά Ασία του Απόστολου Καλδάρα.

Σχεδιασμός ήχου-ηχοληψία: Βαγγέλης Κουλούρης, Αντώνης Ζαχόπουλος Φωτισμοί: Γιάννης Μανιατάκος

Διοργάνωση: Πολιτιστικός και Αθλητικός Οργανισμός Δήμου Νέας Σμύρνης. 

Επιλογή εκδήλωσης

Σαβ, 2

Continue Reading

Featured

“H Παναγία των Παρισίων” στο Θέατρο Παλλάς

Η Παναγία των Παρισίων

Κάθε Σάββατο 11:30 & 15:00 και Κυριακή 11:30 & 15:00
Tις καθημερινές παραστάσεις για τα σχολεία όλων των βαθμίδων
Πληροφορίες
 και Κρατήσεις Θέσεων  2118005141

Kουασιμόδος ο Δημήτρης Πιατάς
Εσμεράλδα η Νάντια Κοντογεώργη

Ένα από τα αριστουργήματα της παγκόσμιας λογοτεχνίας, «Η Παναγία των Παρισίων» του Βίκτωρος Ουγκώ, παρουσιάζεται τη φετινή θεατρική περίοδο 2018-19 στο Θέατρο Παλλάς.

Μία υπερπαραγωγή που συνεχίζει την περυσινή μεγάλη επιτυχία του Δον Κιχώτη την οποία παρακολούθησαν πάνω από 100 χιλιάδες θεατές. Η ίδια δημιουργική ομάδα του Δον Κιχώτη συνεργάζεται στην “Παναγία των Παρισίων” και αποτελεί εγγύηση για μια άρτια παράσταση προσιτή σε όλη την οικογένεια. “Η Παναγία των Παρισίων” ανεβαίνει σε σκηνοθεσία της Σοφίας Σπυράτου, η οποία τα τελευταία χρόνια μας έχει χαρίσει εξαιρετικές παιδικές παραστάσεις που έχουν αποθεωθεί από μικρούς και μεγάλους θεατές, όπως: “Δον Κιχώτης”, “Θησέας και Αριάδνη στο νησί των ταύρων” “Ο Ιάσονας και το χρυσόμαλλο δέρας” κ.ά. Τη διασκευή του κλασικού κειμένου έχει αναλάβει ο διακεκριμένος ποιητής Στρατής Πασχάλης, την πρωτότυπη μουσική ο καταξιωμένος Νίκος Κυπουργός, τους υπέροχους φωτισμούς ο Λευτέρης Παυλόπουλος και τα εντυπωσιακά σκηνικά και κοστούμια ο Μανόλης Παντελιδάκης.

Τους πρωταγωνιστικούς ρόλους ερμηνεύουν οι Δημήτρης Πιατάς (Κουασιμόδος), Νάντια Κοντογεώργη (Εσμεράλδα), Θοδωρής Κατσαφάδος(Φρολό), Γιώργος Συμεωνίδης (Γκρεγκουάρ), Δημήτρης Γκοτσόπουλος (Φοίβος), Κωστας Μαγκλάρας (Βασιλιάς των Τσιγγάνων), Αλέξανδρος Ψυχράμης (Λουδοβίκος ΙΑ’) και οι λυρικοί τραγουδιστές Μάριος Πετκίδης, Ιωάννης Κοντέλλης (Δύο Γρύπες). Μαζί τους ένας μεγάλος θίασος ηθοποιών, χορευτών, ακροβατών και τραγουδιστών.

Μια παράσταση για όλη την οικογένεια βασισμένη στο διαχρονικό μυθιστόρημα του Βίκτωρος Ουγκώ, “Η Παναγία των Παρισίων” είναι ένα έργο για τη διαφορετικότητα και τις κοινωνικές διακρίσεις, για τον αγνό, ανιδιοτελή έρωτα που φτάνει ως την απόλυτη προσφορά και αγάπη, για τον αυταρχισμό και τις αυθαιρεσίες της εξουσίας που συνθλίβουν ή χειραγωγούν ύπουλα τον απλό άνθρωπο. Ένα λογοτεχνικό αριστούργημα που θα μας ταξιδέψει στις ιστορίες του αγαθού Κουασιμόδου και της πανέμορφης Εσμεράλδας, γεμάτες από συγκίνηση, μαγεία, χιούμορ, παραμύθι, ιστορία, τραγούδια, δάκρυ και χαρά. Με σεβασμό στην ουσία και το ύφος του μυθιστορήματος, που προσαρμόζεται όμως στις σημερινές γλωσσικές και αισθητικές αντιλήψεις και συνθήκες, ώστε τα παιδιά κάθε ηλικίας να το παρακολουθούν με χαρά και ενδιαφέρον, αλλά και να αντλούν χρήσιμα ηθικά διδάγματα, ευεργετικά για τις ψυχές τους.

Από 3 Νοεμβρίου στο Θέατρο Παλλάς μικροί και μεγάλοι θα ψυχαγωγηθούν και θα χειροκροτήσουν ένα ακόμη θεατρικό διαμάντι! 

Continue Reading
Advertisement
Advertisement

TRENDING